ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Post Top Ad

Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2020

Η ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΠΤΩΧΕΥΤΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ

 

#τζιντζιος #ελληνων συνελευσις #εντολη αποπληρωμης

#πασχαλιδης δημητρης 

ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΣ ΝΑ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΚΤΕΛΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΠΤΩΧΕΥΤΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ

Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΝΟΜΟΥ ΣΕΡΡΩΝ ΤΖΙΝΤΖΙΟΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΑΝΑΛΥΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ Ο ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ  ΔΙΝΕΙ ΤΗ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Κατατέθηκε στη Βουλή το νoμοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών με τίτλο «Ρύθμιση οφειλών και παροχή δεύτερης ευκαιρίας» ο οποίος θα τεθεί σε ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2021.

Με το νομοσχέδιο, ενσωματώνονται όλα τα εργαλεία ρύθμισης οφειλών που υπάρχουν σήμερα (υπερχρεωμένα νοικοκυριά, προστασία πρώτης κατοικίας, εξωδικαστικός μηχανισμός, κ.λπ.) σε ένα ενιαίο πλαίσιο και μια ενιαία διαδικασία για να ρυθμιστεί το ιδιωτικό χρέος.

Δίνεται η δυνατότητα στα φυσικά πρόσωπα να απαλλαγούν από χρέη εντός τριετίας από την κήρυξη της πτώχευσης εκτός αν ελέγχονται για δόλιες ενέργειες ή αρνούνται να συνεργαστούν με τα όργανα της πτώχευσης.

Το νομοσχέδιο είναι διαρθρωμένο σε πέντε βιβλία:

 

ΒΙΒΛΙΟ ΠΡΩΤΟ

ΠΡΟΛΗΨΗ ΤΗΣ ΑΦΕΡΕΓΓΥΟΤΗΤΑΣ

1.Θεσπίζεται διαδικασία πρόσβασης των οφειλετών σε εργαλεία έγκαιρης προειδοποίησης αφερεγγυότητας, στα οποία περιλαμβάνονται Ηλεκτρονικός Μηχανισμός Προειδοποίησης του οφειλέτη και συμβουλευτικές υπηρεσίες παρεχόμενες από Κέντρα Ενημέρωσης Υποστήριξης Δανειοληπτών (Κ.Ε.Υ.Δ.), Γραφεία Ενημέρωσης Υποστήριξης Δανειοληπτών (Γ.Ε.Υ.Δ.) και επαγγελματικούς φορείς, όπως επιμελητήρια και επαγγελματικούς συλλόγους.

2.Παρέχεται, υπό τις ειδικότερες προϋποθέσεις, η δυνατότητα εκκίνησης της διαδικασίας εξωδικαστικής ρύθμισης οφειλών:

-σε κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο με πτωχευτική ικανότητα, με την υποβολή αίτησης για εξωδικαστική ρύθμιση οφειλών στην Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους (Ε.Γ.Δ.Ι.Χ.) μέσω της Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας Εξωδικαστικής Ρύθμισης Οφειλών,

-στο Δημόσιο, τους Φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης (Φ.Κ.Α.) και τους χρηματοδοτικούς φορείς (πιστωτικά ιδρύματα, εταιρείες πρακτορείας επιχειρηματικών απαιτήσεων. κλ.π.) κοινοποιώντας σχετική πρόσκληση στον οφειλέτη.

3.Επιβάλλεται προθεσμία δύο (2) μηνών από την ημερομηνία υποβολής  της αίτησης για την υπογραφή σύμβασης αναδιάρθρωσης οφειλών, άλλως η  διαδικασία θεωρείται περατωθείσα ως άκαρπη.

4.Υπογράφεται από τους συναινούντες πιστωτές και τον οφειλέτη σύμβαση αναδιάρθρωσης, εφόσον πρόταση ρύθμισης, που κατατίθεται από χρηματοδοτικούς φορείς, εξασφαλίσει τη συναίνεση του οφειλέτη, της πλειοψηφίας (ως προς την αξία των σχετικών απαιτήσεων) των χρηματοδοτικών φορέων και τουλάχιστον του ποσοστού συμμετεχόντων πιστωτών με ειδικό προνόμιο. Εφόσον υπάρχουν οφειλές προς το Δημόσιο και τους Φ.Κ.Α., η σύμβαση τελεί υπό την αίρεση της συναίνεσής τους.

5.Αναγνωρίζεται, υπό τα ειδικότερα διαλαμβανόμενα, το δικαίωμα στο Δημόσιο και τους Φ.Κ.Α. να συναινούν σε αναδιάρθρωση και διαγραφή των οφειλών προς αυτούς καθώς και να καταρτίζουν με τους οφειλέτες διμερείς συμβάσεις αναδιάρθρωσης οφειλών.

6.α. Παρέχεται, υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις, για πέντε (5) έτη από την ημερομηνία της αίτησης, σε οφειλέτες, που έχουν ρυθμίσει ή δεν έχουν καθυστερήσει για χρονικό διάστημα άνω των 90 ημερών τις οφειλές τους προς χρηματοδοτικούς φορείς, το Δημόσιο και τους Φ.Κ.Α., επιδότηση της καταβολής δόσεων για την αποπληρωμή των δανείων που εξασφαλίζονται με την κύρια κατοικία τους.

β. Το ύψος της ως άνω επιδότησης κυμαίνεται από εβδομήντα (70) έως διακόσια δέκα (210) ευρώ, ανάλογα με τη σύνθεση του νοικοκυριού του οφειλέτη.

7.Θεσπίζεται η αρχή της μη χειροτέρευσης της θέσης των πιστωτών, η οποία πληρούται, όταν κανείς από τους μη συναινούντες πιστωτές δεν βρεθεί, βάσει της συμφωνίας εξυγίανσης, σε χειρότερη θέση από τη θέση στην οποία θα βρισκόταν σε περίπτωση πτώχευσης του οφειλέτη.

8.Τροποποιείται η απαιτούμενη πλειοψηφία πιστωτών για την επικύρωση συμφωνίας εξυγίανσης και πλέον απαιτείται συναίνεση του 50% κάθε κατηγορίας πιστωτών.

9.Προβλέπεται ότι:

-την αρμοδιότητα παροχής συναίνεσης επί συμφωνιών εξυγίανσης έχει, όταν ο οφειλέτης είναι νομικό πρόσωπο, ο διαχειριστής ή το όργανο διοίκησής του,

-το Δημόσιο, νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου (ν.π.δ.δ.), δημόσιες επιχειρήσεις και Φ.Κ.Α. συναινούν σε συμφωνίες εξυγίανσης, όταν πληρούνται οι προϋποθέσεις επικύρωσης της συμφωνίας εξυγίανσης και συγκεκριμένα ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια και οι φορείς αυτοί αναμένεται να βρεθούν σε καλύτερη θέση σε σχέση με το σενάριο της πτώχευσης.

10.Επανακαθορίζεται το περιεχόμενο της συμφωνίας εξυγίανσης με ορισμένες προσθήκες και τροποποιήσεις ως προς τους πιστωτές καθώς και τους περιορισμούς ως προς την επίπτωση της συμφωνίας σε εργασιακά δικαιώματα (δεν θίγονται κεκτημένα δικαιώματα σε επαγγελματικές συντάξεις, το δικαίωμα συλλογικής διαπραγμάτευσης και εργασιακής κινητοποίησης των εργαζομένων κ.λπ.).

11.α. Προβλέπεται ότι:

η συμφωνία εξυγίανσης συνοδεύεται υποχρεωτικά από επιχειρηματικό σχέδιο με χρονική διάρκεια ίση με αυτή της συμφωνίας,

το δικαστήριο μπορεί: ί) να απαγορεύσει την καταγγελία συμβάσεων τις οποίες κρίνει ουσιώδεις για τη λειτουργία της επιχείρησης μέχρι την επικύρωση ή την απόρριψη της συμφωνίας εξυγίανσης, ϋ) να επιτρέψει τη δανειοδότηση του οφειλέτη άνευ ασφαλιστικής ή φορολογικής ενημερότητας, εφόσον κρίνεται αναγκαίο για τη λειτουργία της επιχείρησης.

β. Τα ανωτέρω προληπτικά μέτρα μπορεί να επεκτείνονται και υπέρ εγγυητών ή λοιπών συνοφειλετών του οφειλέτη, εφόσον συντρέχει σπουδαίος επιχειρηματικός ή κοινωνικός λόγος.

12.Επανακαθορίζεται η διαδικασία επικύρωσης της συμφωνίας εξυγίανσης και ρυθμίζονται θέματα που αφορούν την αιτιολογία απόφασης επικύρωσης καθώς και τη δημοσίευσή της.

13.Διατηρείται, έναντι όλων, το δικαίωμα ακύρωσης της συμφωνίας εξυγίανσης, διαγράφεται όμως ως λόγος η ουσιώδης μη εκπλήρωση των όρων της συμφωνίας εξυγίανσης.

14.Συνιστάται Μητρώο Εμπειρογνωμόνων που τηρείται στην Ε.Γ.Δ.Ι.Χ.του Υπουργείου Οικονομικών. (άρθρα 1 - 74)

 

ΒΙΒΛΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ

ΠΤΩΧΕΥΣΗ

Επαναπροσδιορίζεται το νομοθετικό πλαίσιο σχετικά με τη διαδικασία κήρυξης της πτώχευσης. Ειδικότερα, μεταξύ άλλων:

1.Επανακαθορίζονται:

α) ο σκοπός της πτώχευσης (αποσκοπεί στην επιστροφή παραγωγικών μέσων σε δυνητικά παραγωγικές χρήσεις, σε κάθε περίπτωση εντός της συντομότερης κατά το δυνατόν προθεσμίας),

β) οι υποκειμενικές και αντικειμενικές προϋποθέσεις για κήρυξη πτώχευσης φυσικών και νομικών προσώπων. Συγκεκριμένα:

i) Πτωχευτική ικανότητα έχουν εφεξής το σύνολο των φυσικών πρόσωπων καθώς και τα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου (ν.π.ι.δ.), που δεν επιδιώκουν οικονομικό σκοπό, αλλά ασκούν οικονομική δραστηριότητα.

ii) Τεκμαίρεται ότι ο οφειλέτης βρίσκεται σε παύση πληρωμών και επομένως μπορεί να κηρύσσεται σε πτώχευση, όταν δεν καταβάλει ληξιπρόθεσμες χρηματικές υποχρεώσεις του προς το Δημόσιο, τους Φ.Κ.Α. ή πιστωτικά ή χρηματοδοτικά ιδρύματα, σε ύψος τουλάχιστον 40% των συνολικών ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεών του προς τον αντίστοιχο φορέα για περίοδο τουλάχιστον έξι (6) μηνών, εφόσον η μη εξυπηρετούμενη υποχρέωσή του υπερβαίνει το ποσό των τριάντα χιλιάδων (30.000) ευρώ.

το περιεχόμενο της αίτησης και των δικαιολογητικών που απαιτούνται για την κήρυξη της πτώχευσης (η αίτηση μπορεί να γίνεται και ηλεκτρονικά) καθώς και το περιεχόμενο της απόφασης κήρυξης της πτώχευσης (το πτωχευτικό δικαστήριο αποφαίνεται περί της εκποίησης των κατ’ ιδίαν περιουσιακών στοιχείων ή περί της εκποίησης του συνόλου του ενεργητικού, της επιχείρησης ή των επιμέρους λειτουργικών συνόλων αυτής).

2.Ορίζεται ότι η απόφαση κήρυξης της πτώχευσης υπόκειται στο ένδικο μέσο της ανακοπής.

3.Καταχωρείται εφεξής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Φερεγγυότητας κάθε δημοσίευση ή δημοσιοποίηση αποφάσεων και πράξεων που αφορούν σίην πτώχευση.

4.Προβλέπεται ρητά ότι η πτώχευση δεν αποτελεί εφεξής λόγο στέρησης άδειας άσκησης επαγγέλματος.

5.Ανήκει στην πτωχευτική περιουσία το μέρος του ετησίου εισοδήματος που υπερβαίνει τις εύλογες δαπάνες διαβίωσης του οφειλέτη και ορίζονται τα ετήσια εισοδήματά του, τα οποία εξαιρούνται της πτωχευτικής περιουσίας.

6.Ορίζεται ότι πτωχευτικά χρέη προς το Δημόσιο είναι οι απαιτήσεις του Δημοσίου κατά του οφειλέτη, οι οποίες γεννήθηκαν ή ανάγονται σε χρόνο πριν την κήρυξη της πτώχευσης, ανεξαρτήτως του χρόνου βεβαίωσής τους.

7.Συνοφειλέτης και εγγυητής συνεχίζουν και μετά την πτώχευση να ευθύνονται έναντι του πιστωτή, ανεξαρτήτως τυχόν απαλλαγής του πρωτοφειλέτη.

8.Η κήρυξη της πτώχευσης προκαλεί την αυτόματη και αζήμια λύση όλων των εκκρεμών και διαρκών συμβάσεων του οφειλέτη την εξηκοστή ημέρα από την κήρυξη της πτώχευσης, υπό την οριζόμενη εξαίρεση.

9.Εισάγεται η υποχρέωση του συνδίκου να συνάπτει συμβάσεις μόνο όταν αυτές συνδέονται με τις τρέχουσες εργασίες της πτώχευσης.

10.Προβλέπεται ότι η σύμβαση μεταβιβάζεται ως σύνολο και ο αποκτών υπεισέρχεται στη θέση του οφειλέτη, ως οιονεί καθολικός διάδοχος, με τα ίδια δικαιώματα και υποχρεώσεις, πλην των πτωχευτικών πιστωμάτων που βαρύνουν μόνον την πτωχευτική περιουσία.

11.Εξαιρούνται από τις περιπτώσεις υποχρεωτικής ανάκλησης, οι οικειοθελείς παραχωρήσεις ακινήτων προς πιστωτικά ή χρηματοδοτικά ιδρύματα.

13.Ορίζεται ρητά ότι δεν αποτελούν καταδολιευτικές πράξεις και δεν ανακαλούνται οι δεδουλευμένες αποδοχές των εργαζόμενων.

14.Επεκτείνεται η εφαρμογή των διατάξεων περί αστικής ευθύνης διοικητών εταιρειών, σε περίπτωση παύσης πληρωμών και σε κάθε άλλο νομικό πρόσωπο για το οποίο δεν προβλέπονται από τις κείμενες διατάξεις από κοινού και εις ολόκληρον ευθύνη των εταίρων για το σύνολο των εταιρικών χρεών.

15.Ορίζεται πρωτόδικης ή ειρηνοδίκης κατά περίπτωση, ως εισηγητής σε πτώχευση με κύριο γνώμονα την προηγούμενη εμπειρία σε πτωχεύσεις και την τυχόν μετεκπαίδευση σε θέματα πτωχεύσεων.

16. Παρέχεται η δυνατότητα στον εισηγητή να διατάξει τη βίαιη προσαγωγή του οφειλέτη ενώπιον του για τη διεκπεραίωση της πτωχευτικής διαδικασίας.

17.Ορίζεται ως σύνδικος, στην περίπτωση αίτησης από πιστωτή, ο προτεινόμενος, είτε από τον αιτούντα είτε από τον παρεμβαίνοντα, που έχει τη μεγαλύτερη απαίτηση κατά του οφειλέτη.

18.Παρέχεται η δυνατότητα στη μειοψηφία των πιστωτών που εκπροσωπούν ποσοστό τουλάχιστον δέκα τοις εκατό (10%) των απαιτήσεων κατά του οφειλέτη, να ζητήσουν τη σύγκληση της συνέλευσης των πιστωτών με θέμα την αντικατάσταση του συνδίκου.

19.Παρέχεται η δυνατότητα στο σύνδικο να λάβει χρηματοδότηση για την κάλυψη των πάσης φύσης δαπανών και εξόδων της πτώχευσης, εφόσον προηγουμένως λάβει σχετική έγκριση της συνέλευσης των πιστωτών.

20.Ορίζεται ότι, η επικύρωση του πρακτικού, που αφορά στο συμβιβασμό επί απαιτήσεων, έχει ισχύ δικαστικής απόφασης.

21.Παρέχεται η δυνατότητα στο σύνδικο, να υποβάλλει εγκλήσεις ή αγωγές κατά προσώπων, που με τις πράξεις τους, προ της κήρυξης της πτώχευσης, επηρέασαν δυσμενώς την περιουσιακή κατάσταση του οφειλέτη και συντέλεσαν στην παύση πληρωμών του.

22.Ορίζεται μεγαλύτερη προθεσμία για την αναγγελία απαίτησης πιστωτή [τρεις (3) μήνες από τη δημοσιοποίηση της κήρυξης σε πτώχευση αντί του ενός (1), που ισχύει]. Επίσης, ορίζεται ότι, κατ’ εξαίρεση, οι απαιτήσεις του Δημοσίου αναγγέλλονται το αργότερο μέχρι τη σύνταξη του τελευταίου πίνακα διανομής, δεν υπόκεινται στη διαδικασία επαλήθευσης και συμμετέχουν μόνο σε διανομές που δεν έχουν διαταχθεί μέχρι την αναγγελία τους.

23..Προβλέπεται ότι η αναγγελία της απαίτησης πιστωτή γίνεται στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Φερεγγυότητας αντί του γραμματέα των πτωχεύσεων, που ισχύει σήμερα.

24.Απλουστεύεται η διαδικασία επαλήθευσης των πιστώσεων, η οποία γίνεται πλέον από τον σύνδικο με αντιπαραβολή των εγγράφων του πιστωτή προς τα βιβλία και λοιπά έγγραφα του οφειλέτη.

25.Επανακαθορίζεται η διαδικασία εκποίησης της πτωχευτικής περιουσίας, ως συνόλου ή των επιμέρους λειτουργικών συνόλων αυτής, καθώς και των κατ' ιδίαν στοιχείων της (κινητών και ακινήτων), μέσω διενέργειας ηλεκτρονικού πλειστηριασμού.

26.Απαλλάσσονται από τον φόρο εισοδήματος:

i) το όφελος που προκύπτει από τη διαγραφή ή ρύθμιση μέρους ή του συνόλου χρεών νομικών προσώπων, καθώς και φυσικών προσώπων ή φυσικών προσώπων που αποκτούν εισόδημα από επιχειρηματική δραστηριότητα, ii) το κέρδος από τη μεταβίβαση περιουσιακών στοιχείων του οφειλέτη.

27.Διευρύνονται οι περιπτώσεις απαλλαγής από τέλη χαρτοσήμου και κάθε άλλο έμμεσο φόρο ή τέλος (πλην Φ.Π.Α.), στις οποίες περιλαμβάνονται εφεξής οι συμβάσεις, καθώς και κάθε άλλη πράξη, που συνάπτεται βάσει και συνεπεία των διατάξεων του υπό ψήφιση νομοσχεδίου.

28.Καθορίζεται απλοποιημένη διαδικασία στις πτωχεύσεις μικρού αντικειμένου. Η υποβολή αίτησης για την υπαγωγή στο σχετικό μέτρο, απαλλάσσεται από την κατάθεση γραμματίου του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων (Τ.Π.Δ.). Επανακαθορίζονται, με ορισμένες τροποποιήσεις από το ισχύον πλαίσιο, οι όροι περάτωσης και παύσης των εργασιών της πτώχευσης και η διαδικασία λογοδοσίας του συνδίκου.

29.α. Προβλέπεται, εντός των, κατά περίπτωση, αναφερόμενων προθεσμιών από την υποβολή της αίτησης πτώχευσης ή την κήρυξη της πτώχευσης ή την καταχώρηση του οφειλέτη στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Φερεγγυότητας, η απαλλαγή του, ως φυσικού προσώπου ή ως εκπροσώπου νομικού προσώπου, από κάθε οφειλή προς τους πτωχευτικούς πιστωτές.

β. Επανακαθορίζονται, με ορισμένες τροποποιήσεις, διατάξεις του υφιστάμενου νομοθετικού πλαισίου για αξιόποινες πράξεις που λαμβάνουν χώρα κατά τη διαδικασία πτώχευσης.

γ. Παρέχονται εξουσιοδοτήσεις για τη ρύθμιση θεμάτων που προκύπτουν από τις διατάξεις του υπό ψήφιση νομοσχεδίου, μεταξύ των οποίων το ύψος, ο

τρόπος καθορισμού, η είσπραξη και απόδοση του τέλους χρήσης των ηλεκτρονικών συστημάτων πλειστηριασμού. (άρθρα 75 - 211)

 

ΒΙΒΛΙΟ ΤΡΙΤΟ

ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΡΗΤΡΕΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ - ΕΥΑΛΩΤΟΙ ΟΦΕΙΛΕΤΕΣ

1.Ορίζονται τα ηλεκτρονικά μέσα επικοινωνίας για την εφαρμογή των διαδικασιών του υπό ψήφιση νόμου, στο πλαίσιο των οποίων συνιστάται Ηλεκτρονικό Μητρώο Φερεγγυότητας.

2.α. Διαμορφώνεται πλαίσιο στήριξης των ευάλωτων οφειλετών, ώστε να παραμένουν στην κύρια κατοικία τους, με μεταβίβαση του ιδιοκτησιακού δικαιώματος ή καταβολή μισθώματος σε Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης.

β. Προβλέπονται οι ειδικές υποχρεώσεις του οφειλέτη σε περίπτωση λήψης επιδόματος στέγασης καθώς και οι όροι και προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος επαναγοράς της κύριας κατοικίας, γ. Ρυθμίζονται ο τρόπος επιλογής και οι αρμοδιότητες του Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης, ο οποίος θα συμβάλλεται με το Δημόσιο, μέσω σύμβασης παραχώρησης.

3.Παρέχονται νομοθετικές εξουσιοδοτήσεις για την έκδοση των απαραίτητων κανονιστικών διοικητικών πράξεων σχετικά με τον προσδιορισμό των όρων της σύμβασης παραχώρησης ως προς τον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης, τον ορισμό διαδικαστικών θεμάτων που αφορούν στην εκπλήρωση από τον εν λόγω Φορέα των υποχρεώσεων και αρμοδιοτήτων του κ.λπ.(άρθρα 212 - 226)

 

ΒΙΒΛΙΟ ΤΕΤΑΡΤΟ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΑΦΕΡΕΓΓΥΟΤΗΤΑΣ

1.Εισάγονται ρυθμίσεις για τη βελτίωση του θεσμού των διαχειριστών αφερεγγυότητας και επαναδιατυπώνονται οι διατάξεις του π.δ.133/2016 με ορισμένες προσαρμογές. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το νέο θεσμικό πλαίσιο: παρέχεται η δυνατότητα και σε νομικά πρόσωπα (και όχι μόνο σε φυσικά πρόσωπα, όπως ισχύει) να ορίζονται σε θέση διαχειριστή' φερεγγυότητας, προβλέπεται η μεταφορά αρμοδιότητας από το Υπουργείο Δικαιοσύνης στο Υπουργείο Οικονομικών για τη σύσταση, συγκρότηση και τον καθορισμό λεπτομερειών λειτουργίας της Επιτροπής Διαχείρισης Αφερεγγυότητας καθώς και της Επιτροπής Εξετάσεων για την απόκτηση πιστοποίησης,

προβλέπονται ειδικές ρυθμίσεις για το Μητρώο Διαχειριστών Φερεγγυότητας καθώς και για τα Πειθαρχικά Συμβούλια για την εκδίκαση των πειθαρχικών παραπτωμάτων των διαχειριστών αφερεγγυότητας,

διευρύνονται οι κατηγορίες επαγγελματιών που δύνανται να ασκούν τα καθήκοντα διαχειριστή φερεγγυότητας,

επανακαθορίζονται τα κωλύματα για διορισμό διαχειριστή αφερεγγυότητας,

προσδιορίζεται η έκταση της ευθύνης διαχειριστή αφερεγγυότητας έναντι τρίτων.

2.Παρέχονται νομοθετικές εξουσιοδοτήσεις για έκδοση των απαραίτητων κανονιστικών διοικητικών πράξεων, αναφορικά με συγκρότηση των Επιτροπών Διαχείρισης Αφερεγγυότητας και Εξετάσεων για την παροχή πιστοποίησης, τον καθορισμό της αποζημίωσης των μελών των Επιτροπών · αυτών και των Πειθαρχικών Συμβουλίων κλπ. (άρθρα 227 - 262)

 

ΒΙΒΛΙΟ ΠΕΜΠΤΟ

1. Προβλέπεται ότι ο οφειλέτης ή πιστωτές του νομιμοποιούνται να ασκήσουν αίτηση για την ανατροπή της διαδικασίας της ειδικής διαχείρισης, ' οποτεδήποτε πριν από τη λήξη της, εφόσον καταθέσουν, ταυτόχρονα με την αίτηση αυτή, αίτηση επικύρωσης συμφωνίας εξυγίανσης.

2.Προβλέπεται δυνατότητα διαχείρισης ανάκτησης ενισχύσεων. Ειδικότερα:

α. Δύναται να υπαχθούν εκ των υστέρων, είτε σε κανονισμό για ενισχύσεις ήσσονος σημασίας (de minimis) είτε στον Κανονισμό (ΕΕ) αριθ. 702/2014 της Επιτροπής, εφόσον πληρούσαν τις προβλεπόμενες, κατά τον χρόνο χορήγησής τους, προϋποθέσεις, οι μεμονωμένες ενισχύσεις, που χορηγήθηκαν σύμφωνα με τις προβλεπόμενες κατά το νόμο προϋποθέσεις και κρίθηκε ότι πρέπει να ανακτηθούν σύμφωνα με τη σχετική απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, β. Εάν η υπαγωγή, κατά τα ανωτέρω, δεν είναι δυνατή ή όταν αυτή δεν καλύπτει το σύνολο του προς ανάκτηση ποσού, τα προς ανάκτηση ποσά δύναται να συμψηφισθούν με ενισχύσεις ήσσονος σημασίας, βάσει νέου καθεστώτος de minimis.

3.Τροποποιούνται - συμπληρώνονται διατάξεις του ν.4412/2016 και συγκεκριμένα επανακαθορίζονται οι προϋποθέσεις συμμετοχής οικονομικών φορέων σε διαδικασία σύναψης δημοσίων συμβάσεων.

4.Παρέχεται:

-η δυνατότητα αναπροσαρμογής των ασφαλίστρων σε μακροχρόνιες συμβάσεις ασφάλισης υγείας σύμφωνα με τους ειδικότερα αναφερόμενους όρους,

-το δικαίωμα στον λήπτη της ασφάλισης να καταγγείλει την ασφαλιστική σύμβαση, εφόσον δεν συμφωνεί, εντός αποκλειστικής προθεσμίας τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών από τη γνωστοποίηση της αναπροσαρμογής.

5.Δύναται, αναδρομικά από 1.1.2020, να ορίζεται ως διατάκτης δαπανών του προϋπολογισμού φορέων Κεντρικής Διοίκησης ο Υπηρεσιακός Γραμματέας ή ο Υπουργός ή οποιοδήποτε άλλο όργανο του οικείου φορέα που έχει ορισθεί με απόφαση αυτών, (άρθρα 263 - 270)

 

ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ

ΠΗΓΗ: https://www.e-nomothesia.gr/law-news/katatetheke-ste-boule-o-neos-ptokheutikos.html


ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ -ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ - ΠΤΩΧΕΥΤΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ - ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΤΖΙΝΤΖΙΟΣ ΡΑΔΙΟ ΑΛΜΩΠΙΑ 97,1(ΣΤΟΙΧΕΙΑ - ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ)



ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΣΑΣ
ΕΔΩ:

https://pashalidisdimitris-yp-bouleutis.blogspot.com/2020/09/971.html

 ===========================================================================


ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΥΨΙΣΤΟΥ ΕΓΓΡΑΦΟΥ ΤΗΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ






Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΥΠ.ΟΥΛΕΥΤΗΣ ΜΕ ΤΗΝ Ε.ΣΥ. ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ΡΑΔΙΟ ΔΙΑΦΩΝΩ "Η ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ" ΜΕ ΤΟΝ ΝΙΚΟ ΦΡΟΥΔΑΡΑΚΗ ΜΕ ΘΕΜΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ ΕΝΤΟΛΗ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ ΟΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗΣ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΒΕΒΑΙΩΜΕΝΗΣ Ή ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΜΕΝΗΣ ΟΦΕΙΛΗΣ.

ΤΙ ΔΗΛΩΝΕΙ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΓΓΡΑΦΟΥ ΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ, ΠΩΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΟΙ 2 ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΕΝΤΟΣ, ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΝΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ ΤΗΣ ΕΝΤΟΛΗΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ. 17-09-2020

ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΩΜΕΝΑ #ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ #ΗΡΑΚΛΕΙΟ #ΕΛΛΗΝΩΝΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ #ΡΑΔΙΟ_ΔΙΑΦΩΝΩ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ε.ΣΥ. ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΝΟΜΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ



ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ - ΕΝΤΟΛΗ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗΣ (ΤΟ ΥΨΙΣΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ ΣΟΥ)


ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ ΕΔΩ: 
https://pashalidisdimitris-yp-bouleutis.blogspot.com/2020/09/blog-post_19.html
ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΗΝ ΠΕΣΕΤΕ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ "ΛΟΥΜΠΑ" ΠΤΩΧΕΥΤΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ , ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΗΣΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΛΕΩΦΟΡΟ ΣΥΣΤΡΑΤΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ ΜΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΔΗΛΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ ΜΑΣ  ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΥΡΙΑΡΧΟΙ ΙΔΙΩΚΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΙΕΡΗΣ ΜΑΣ ΧΩΡΑΣ ΕΛΛΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ ΜΑΣ..

ΔΥΝΑΜΗ ΦΩΣ
ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΝΟΜΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
(Ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ)

Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΛΥΣΗ ΕΙΣΑΙ Ε.ΣΥ. 

ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ – Ε.ΣΥ.

ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΑ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΑΡ. ΠΡΩΤ. 6199/ 04-09-2015

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ




ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α


ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ


Για την Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία έχουν κατατεθεί και κλειδωθεί τα ακόλουθα οικονομικά εργαλεία από τον Αρτέμη Σώρρα (*). Αυτά συνοδεύονται με σειρά αδιαμφισβήτητων και αδιαφιλονίκητων διαπιστευτηρίων και νομιμοποιητικών έγγραφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, γνησιότητα και ισχύ.


Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες νομικές και πρακτικές ενέργειες βάσει της Ελληνικής αλλά και της Παγκόσμιας νομοθεσίας, προς κάθε κατεύθυνση και προς κάθε άμεσα ή και έμμεσα σχετικό φορέα και έχει δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για τυχόν ενστάσεις, απορρίψεις, αμφισβητήσεις κ.ο.κ.


Σε καμία από τις προτάσεις και σε κανένα από τα κατατεθέντα εργαλεία δεν έχει γίνει ουδέποτε οποιαδήποτε απόρριψη ή άρνηση οιασδήποτε μορφής από οιονδήποτε φορέα.


Αφού παρήλθε ο χρόνος των ενστάσεων και δεν υπήρξε καμία άρνηση, αυτό υποχρεωτικώς συνεπάγεται σε αποδοχή και οι πράξεις θεωρούνται τελεσθείσες, χωρίς δικαίωμα παρεμβολής από οιονδήποτε φορέα, οποτεδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο.

Τα εργαλεία και ο πλούτος που περιέχουν είναι πλέον εκχωρηθείσα περιουσία υπέρ των Ελλήνων, της Ελλάδος και του εν γένει απανταχού Ελληνισμού.

Συνοπτικά έχουν τελεσθεί οι ακόλουθες πράξεις και έχουν κατατεθεί τα ακόλουθα ποσά που είναι έτοιμα προς εκταμίευση:

1.0.  ΠΟΣΟ  ΕΞΑΚΟΣΙΩΝ  ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ  ($  600.000.000.000)  ΔΟΛΑΡΙΩΝ

ΑΜΕΡΙΚΗΣ είναι κατατεθειμένα σε κηδεμονευόμενο λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού και τα οποία επικυρώθηκαν από όλους τους εμπλεκομένους φορείς (US Treasury, US Treasury Offset Payments, US department of Transportation, ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ, ΤΤΕ, Άρειο Πάγο, Ελληνικά Δικαστήρια και πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού). Κατατέθηκαν για την εξαγορά του Δημοσίου Χρέους και τη χρηματοδότηση των νέων αναγκών.

1.1. Επιτόκιο : 0 %, (0,5 % προσωρινό επιτόκιο μέχρι την εξαγορά των δανείων από τους δανειστές: και μετά θα μετατραπεί σε 0 %. Τα έσοδα από τους σχετικούς τόκους θα διατεθούν και πάλι σε ταμείο για την Ελλάδα),
1.2.  Αποπληρωμή : Μέχρι 100 χρόνια.
2.0. ΠΟΣΟ ΔΥΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΡΙΩΝ (Ε 2.300.000.000.000) ΕΥΡΩ έχει κατατεθεί ως αίτημα του Αρτέμη Σώρρα ο οποίος ενέργησε για λογαριασμό των Αυτοχθόνων Ελλήνων που ζουν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, δυνάμει του Αμετακλήτου- Αορίστου χρονικά και με Μεταθανάτια ισχύ και κληρονομικό δικαίωμα Συμβολαιογραφικού Πληρεξουσίου, όπως αυτό έχει ανατεθεί από διάφορους Δήμους αλλά και Εκκλησιαστικούς Φορείς στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.
2.1.  ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΩΣ  ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ:
Να ληφθούν κεφάλαια από τα παράγωγα του πλούτου των Ελληνικών Κληρονομικών Ταμείων Διεθνούς Εξασφάλισης, που διατηρούνται καταχωρημένα στους ειδικούς Θεσμικούς Μητρικούς και Παράλληλους «Υπερκαλυμμένους λογαριασμούς» (OVER BALANCED) ή/ και «Κύριους λογαριασμούς» (GLOBAL MASTER CASH AND CHIPS ACCOUNTS - GMC & CA), ή / και τους «Διεθνείς Συγκεντρωτικούς Λογαριασμούς», (INTERNATIONAL COMBINED COLLATERAL ACCOUNTS ), στην Τράπεζα Ελλάδος καθώς και σε όλες τις υπόλοιπες εμπορικές τράπεζες ή άλλους οργανισμούς με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό και που ελέγχονται από την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS - Bank of International Settlements), την Παγκόσμια Τράπεζα (World Bank), Federal Reserve και τις κεντρικές τράπεζες των χωρών δια μέσου των γκρίζων/ μαύρων οθονών (Επίπεδο υψίστης ασφαλείας). Τα κεφάλαια αυτά είναι Δικαιωματικά, κατά τις Διεθνείς Συνθήκες, νόμιμη ιδιοκτησία του Κυρίαρχου Ελληνικού Έθνους, όπως αλλιώς είναι γνωστό ως «η Παγκόσμια Διευκόλυνση του Χρέους» (Global Debt Facility), με απώτερο σκοπό να δομηθεί χρηματοδότηση προς όφελος του Έλληνα Πολίτη, για μια βιώσιμη αναδιάρθρωση και αναπτυξιακή πολιτική, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερότητα, την ασφάλεια και την αναγέννηση του Ελληνισμού στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.
Αφορά την κάθετη αειφόρο ανάπτυξη με έργα κοινωφελή και ανταποδοτικά μαζί με εξαγορά των κόκκινων δανείων επιχειρήσεων και νοικοκυριών για την Ελλάδα, Κύπρο και τον απανταχού Ελληνισμό.
2.2.  ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΡΗ:
  • Αρτέμης Σώρρας δέσμευσε ως εγγύηση αντίστοιχη περιουσία από το δικό του χαρτοφυλάκιο ούτως ώστε να μην επιβαρυνθεί με
ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΟΣ  ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ  ΛΑΟΣ .
2.3.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Το αίτημα κατατέθηκε και επικυρώθηκε στους αρμόδιους φορείς (Παγκόσμιος Ελεγκτικός μηχανισμός, «ALPHA OMEGA STATION»,
World Bank, Federal Reserve, ITC, Consolidated Credit Bank LTD, UN, EU, ECB, IMF, Ελληνική Δημοκρατία, Άρειος Πάγος, USA & Ρωσία).
3.0.  ΟΚΤΩ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ   ΤΗΣ   ΑΝΑΤΟΛΗΣ ,  ΕΝΑΝΤΙ  ΧΡΥΣΟΥ  ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ,  Σ ΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ   ΑΞΙΑΣ   ΠΕΝΤΕ  ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ
ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ (5.500.000.000.000) ΕΥΡΩ, οι οποίες έχουν μετατραπεί σε χρεωστικό ομόλογο με υποχρέωση της Εθνικής Τράπεζας, της Τράπεζας Ελλάδος και της Κεντρικής Τράπεζας της Ευρώπης. Η δωρεά αυτή φορολογήθηκε ήδη από το Ελληνικό Δημόσιο με φόρο ύψους Είκοσι επτά Δις. Ευρώ και το Υπουργείο Οικονομικών και το ΣΔΟΕ αρνήθηκαν να τα εισπράξουν.
3.1.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Δ.Ο.Υ. Πατρών, Ελληνικό Κοινοβούλιο, Υπ. Οικονομικών, Πρεσβεία Γαλλίας, Ελληνικό Χρηματιστήριο, Ελληνικά Δικαστήρια.
( * )   ΑΡΤΕΜΗΣ    ΣΩΡΡΑΣ  , διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο σημαντικών χρηματοοικονομικών εργαλειών, στο οποίο κάποια είναι ιδιοκτήτης και κάποια είναι νόμιμος δικαιούχος – διαχειριστής. Η διαχείριση αυτή προκύπτει από Ανέκκλητα πληρεξούσια, Αορίστου χρόνου, με Μεταθανάτια ισχύ και Κληρονομικό Δικαίωμα. Είναι ο μόνος δικαιούχος, μόνος αποφασίζων και μόνος υπογράφων. Όλες οι προτάσεις έχουν κατατεθεί ως φυσικό πρόσωπο ούτως ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια για όλες τις πράξεις, ενέργειες, συμβάσεις κ.ο.κ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ
ΕΡΕΥΝΕΣ , ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ
Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την "ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ " θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:
Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!
Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ   ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0     Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου

2.0     Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,

3.0     Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων

  • ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ
 1.0  Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ - ΒΟΥΛΗ 

1.0  Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου 

1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ 



1.2.1. Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου Χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ' αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.

1.2.2. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων. 

1.2.3. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),

1.2.4. Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά Ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ. 

1.2.5. Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ' αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.


1.2.6. Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ., του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών ή εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά. 

1.2.7. Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.  

1.2.8. Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.



2.0 Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,  

1.2. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΣ - ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ & ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ 

1.2.1. Επιτροπή υπεύθυνη η οποία θα προβεί στον έλεγχο της βασικής δομής όλων των Υπουργείων ως προς την λειτουργία, τρόπος που λαμβάνονται και εκτελούνται καθώς και εποπτεύονται οι αποφάσεις, συμβάσεις, διαγωνισμοί, προμήθειες κ.ο.κ. ούτως ώστε να υπάρχει καθαρή εικόνα για όλα τα θέματα της διοίκησης και των υποχρεώσεων που προκύπτουν από αυτές. Θα ετοιμαστούν και οι προϋπολογισμοί για την μεγιστοποίηση των αποδόσεων και την εύρυθμη λειτουργία αυτών. 

1.2.2. Το ίδιο θα συμβεί και για όλα τα Περιφερειακά γραφεία, τις Νομαρχίες, και τις Δημοτικές αρχές. 

1.2.3. Επιτροπή ελέγχου δράσεων ξένων κέντρων στην Ελλάδα, συνεργάτες τους στον ελληνικό χώρο, ζημιές που προκληθήκαν, έργα που υλοποιήθηκαν κτλ   

1.2.4. Ειδικές επιτροπές οι οποίες θα ερευνήσουν όλες τις περιοχές της Ελλάδος και κάθε πτυχή και θα καταγράψουν τα πραγματικά σημερινά δεδομένα, τις σχετικές συμβάσεις με εξωτερικούς φορείς, διαχείριση και τις πραγματικές ανάγκες σε όλα τα επίπεδα.  Αυτό αφορά : 
α)  Εσωτερικών Λειτουργικών Αναγκών κάθε τμήματος της κυβερνητικής μηχανής, 
β)  Οικονομικές & Χρηματιστικές Ανάγκες για την εύρυθμη λειτουργία του Κράτους, 
γ)   Άμυνα και ασφάλεια επίγεια, εναέρια, υπόγεια, διαθαλάσσια και δορυφορική, συμβάσεις, προδιαγραφές, λειτουργία, ασφάλεια, 
δ)  Ναυτιλία, 
ε)  Εξωτερικές διακρατικές σχέσεις και συμμαχίες, δράσεις τους μέσα στη χώρα, καθώς και οι κίνδυνοι που αντιμετωπίζονται, 
ε)    Δομή οικονομίας, 
στ)   Παιδεία, Βιβλία, Ελληνική Γλώσσα,  
ζ) Πολιτισμός & Αθλητισμός, 

1. Ενδελεχής έλεγχος όλων όσων εργάστηκαν στο Υπουργείο Πολιτισμού ως πολιτικοί και ως διοικητικοί,
 2. Έλεγχος όλων των συμβάσεων για τα έργα και τις εκδηλώσεις του Υπουργείου, 
Έλεγχος των συμβάσεων με Κράτη, οργανισμούς, πανεπιστήμια, αλλοδαπές αρχαιολογικές υπηρεσίες ή άλλους, όπου θα γίνει πλήρης έλεγχος των ανασκαφών, το που βρίσκονται σήμερα τα ευρήματα, τις συμφωνίες που έγιναν γύρω από αυτά, η μέχρι σήμερα εκμετάλλευσή τους, για όλες τις ανασκαφές που έχουν γίνει έως σήμερα,   
4. Έλεγχος των ευρημάτων από τις ανασκαφές που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα και την κατάληξη τους,  
5. Θα γίνει έλεγχος όλων των σημείων αποθήκευσης των ευρημάτων  από ανασκαφές κυρίως  αυτών των Μουσείων, 
6. Θα συσταθεί επιτροπή ελέγχου με εμπειρογνώμονες αρχαιολόγους και με εισαγγελική παρουσία για τον καταλογισμό ευθυνών σε όσους κακοποίησαν και ασέλγησαν σε βάρος της κληρονομιάς  του Έθνους μας,
 η)  Υγεία, Φαρμακοβιομηχανία,
 θ) Εργασία & Κοινωνικές ασφαλίσεις, 
ι)  Γεωργία, Κτηνοτροφία, Τροφική αλυσίδα, 
κ) Εμπόριο, βιομηχανίες και βιοτεχνίες, 
λ)  Χωροταξία, Περιβάλλον, Πολεοδομία, Κτηματολόγιο,  
μ) Επίγειες, Θαλάσσιες και Εναέριες Μεταφορές, Δίκτυα και Δρόμοι, Γέφυρες, Ακτοπλοϊκά, Αεροδιάδρομοι κτλ, 
ν)  Καταγραφή και χαρτογράφηση του Ορυκτού Πλούτου, Γαιανθράκων, Κρυστάλλων και σπάνιων γαιών καθώς και των σεισμογενών περιοχών, γεωλογικών φυσικών φαινομένων, παρακολούθηση, συμβάσεις κ.ο.κ. ,
ξ) Καταγραφή και χαρτογράφηση όλων των γνωστών ή άγνωστων τεχνολογιών, ενεργειακών πεδίων, αρχαιολογικών χώρων, 
ο)  Παιδεία, υπάρχουσα δομή, σχολική ύλη, μέσα εκπαίδευσης, αναλφάβητος πληθυσμός κτλ, 
π)  Τύπος, Επικοινωνία & Διαδίκτυο, άδειες, λειτουργία, περιορισμοί κτλ, 
ρ)  Δορυφόροι όλων των μορφών, συμβάσεις με τρίτους, λειτουργία, έλεγχος, πρόσβαση, 
σ) Νερό, Ρεύμα, Ενεργειακά αποθέματα, Δίκτυα μεταφοράς, Αποθήκευση, Διαχείριση κτλ, 
τ) Εντοπισμός κάθε αρχαίου ελληνικού περιουσιακού στοιχείου (Αγάλματα, Ναών, Συγγραμμάτων κτλ), η μέχρι τώρα χρήση που έγινε από τρίτους, εντοπισμός κάθε βιβλίου ελληνικής γραμματείας κ.ο.κ., 
υ) Δάση, βιότοποι, υγρότοποι, πυρασφάλεια κ.ο.κ., 
φ) Απόβλητα, χωματερές, ανακυκλώσιμο υλικό, Λύματα, Αποχετευτικό κτλ, 
χ) Λεπτομερείς ναυτική Χαρτογράφηση για Λιμάνια, μαρίνες, ποτάμια, λίμνες κτλ, 

1.4.1. Κοινοβουλευτική ομάδα που να μελετήσει και θα προτείνει διορθωτικές παρεμβάσεις στο Σύνταγμα που θα εξασφαλίζει τον Έλληνα Πολίτη και που θα καθιερώνει την Ελλήνων Πολιτεία η οποία θα βασίζεται στα Ελλάνια Πρωτόκολλα που διέπονται από τις  Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς νόμους,  
1.4.2. Επιτροπή Πολιτειακής Ανασυγκρότησης για εφαρμογή του Πολιτειακού Κώδικα.  
1.4.3. Για ότι αφορά στους Δήμους της χώρας, πέραν των πιο πάνω, θα συσταθεί,  
1.4.3.1. Επιτροπή ελέγχου δημοτολογίου με σύγκριση ληξιαρχικών πράξεων γέννησης και αποδεικτικό εγγυτέρων συγγενών, 
1.4.3.2. Διαχειριστικός οικονομικός  έλεγχος  αμοιβών, συμβάσεων, αναθέσεων.  


3.0 Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων 



1.3.1. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την Ίδρυση  καθαρά Εθνικού  Ελληνικού Πιστωτικού Ιδρύματος. 


1.3.2. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την εξαγορά όλων των κόκκινων δανείων που υπάρχουν στις  Τράπεζες σήμερα  από το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας. Με αυτό τον τρόπο θα κεφαλαιοποιηθούν οι τόκοι στο αρχικό κεφάλαιο μέσου του πιστωτικού Ιδρύματος της Πολιτείας. Το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας μετά τον έλεγχο που θα πραγματοποιηθεί στα Πιστωτικά ιδρύματα της χώρας μας,  ή θα τα  διαγράψει  ή θα κάνει Κεφαλαιοποίηση του δανείου (αρχικό κεφάλαιο + τόκοι μέχρι την ημ/νια εξαγοράς) ανάλογα με την περίπτωση και θα δοθεί η δυνατότητα στους υπόχρεους να το εξοφλήσουν μακροχρόνια (π.χ. 30 έτη) με μηδενική  επιβάρυνση τόκων. Όλο το ανωτέρω εγχείρημα πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.

1.3.3. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών των Ελλήνων προς το δημόσιο ταμείο. Το εγχείρημα αυτό  πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας. 

1.3.4. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών από όλα τα ασφαλιστικά ταμεία. Το εγχείρημα αυτό πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού Συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.

1.3.5. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ακύρωσης μνημονίων και δανειακών συμβάσεων.

1.3.6. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ελέγχου για διαπλοκή και πελατειακών σχέσεων όλων των συμβάσεων μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και κρατών ή  ιδιωτών.

1.3.7. Επιτροπή κατάρτισης νομοσχεδίων και θεσμοθέτηση όρων και προϋποθέσεων για την υλοποίηση όλων των έργων που περιγράφονται πιο πάνω και βάσει των μελετών που θα έχουν εγκριθεί από το Κοινοβούλιο βάσει του προηγούμενου άρθρου.

*  οι επιτροπές κατάρτισης Νομοσχεδίων πρέπει εντός  δέκα (10) ημερολογιακών ημερών να έχουν καταρτίσει και καταθέσει το Νομοσχέδιο. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 6ΟΟ:
ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΗΣ;

ΚΟΙΝΟΝΙΚΑ ΔΙΚΤΙΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ - ΕΛΛΑΝΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ:

Post Top Ad

ΣΕΛΙΔΕΣ